Dato: 15. mai 2017 av Stian Ormestad 17.-mai-program 17.-mai-program Feirer 5 år: – Hadde ikke gått uten backing fra bygda Nå er Re-sommeren i gang: – Vi blir glade av å synge Fra et lite studio til hele Norge: – Helt sinnssykt