Har du hatt utlegg du ikke får dekket i forbindelse med Revac-evakueringen? Ta kontakt med Re kommune.

POLITISPERRINGER: Et stort område, inkludert næringsområde, barnehage og boligfelt, ble sperra av under storbrannen hos Revac AS i mai i år. Foto: Stian Ormestad.

RE: Re kommune tar i mot krav innen fristen 1. september.

annonse

Bakgrunn: Det brenner hos Revac – igjen.

«Noen beboere i Linnestad-område har hatt direkte utlegg som følge av evakueringen i mai. Har du hatt slike utlegg (f.eks. parkering), som ikke dekkes av ditt forsikringselskap, kan du sende en oversikt over utleggene til Re kommune», melder Re kommune på sine nettsider.

«Oversikt over utlegg må inneholde beskrivelse av hva slags type utlegg det er snakk om, dokumentasjon (f.eks. kvittering), og kontonummer for eventuell tilbakebetaling».

Frist for innsending er 1. september. Kravet sendes til Re kommune, postboks 123, 3164 Revetal. Eller på e-post til postmottak@re.kommune.no.

Se video: Det tok mange timer å slokke Revac-brannen:

Les flere saker fra politiloggen i Re.

,